HALUZ CUP 3. ročník – propozice
1. Pořadatel: Florbalový klub Sokol Vlašim
2. Termín: Sobota 2. ledna 2010
3. Místo: Sokolovna Vlašim Sportovní 618, 258 01 Vlašim
4. Kontakt: e-mail: fbkvlasim@seznam.cz, Pavel Maršoun – 728 936 462
5. Hrací systém: Celkem 12 družstev, systémem 3+1 na hřišti s mantinely o rozměrech cca 22 x 13m. Základní skupiny: Týmy budou losem rozděleny do 3 skupin A, B a C po 4 družstvech, kde utkají se systémem každý s každým. Nejlepší dva týmy z každé základní skupiny postupují do dvou čtvrtfinálových D a E. Třetí a čtvrté týmy budou bojovat ve skupinách F a G o 6. – 12. místo. Utkání ve skupinách můžou skončit i nerozhodným výsledkem. O umístění ve všech skupinách rozhoduje: a) počet získaných bodů b) vzájemné utkání c) celkové skóre d) vyšší počet vstřelených branek ze všech zápasů e) los Play off: Čtvrtfinále – 2 skupiny D a E po 3 týmech opět systémem každý s každým. Nejlepší dva týmy z každé čtvrtfinálové skupiny postupují do semifinále. Třetí týmy ve skupině se utkají o konečné 5. místo. Semifinále – D1/E2 a E1/D2 vítězné týmy se utkají ve finále, poražení o konečné 3. místo. Semifinále, finále a další utkání o konečné umístění musí skončit vítězstvím jednoho ze soupeřů. Nerozhodne-li se v základní hrací době, utkání pokračuje sérií tří trestných střílení až do rozhodnutí.
6. Pravidla: Hraje se dle platných pravidel vydaných ČFBU.
7. Časy utkání: Všechny zápasy mimo finále se hrají 1 x 12 min., finále pak 1 x 20 min.
8. Rozhodčí: Utkání řídí 2 rozhodčí delegování klubem FBK Sokol Vlašim.
9. Protesty: Protesty řeší 2 členové organizačního týmu a oba rozhodčí ze zápasu. Protest smí být podán ihned po ukončení utkání proti vkladu 500 Kč a v případě zamítnutí propadá.
10. Občerstvení Občerstvení v průběhu celého turnaje zajištěno přímo v Sokolovně.(točené pivo, guláš, párky…)
11. Startovné: 800,- Kč – v případě neúčasti propadá!!!
12. Platby: Pouze na účet organizátorů turnaje: č. účtu: 000000-1133919023/0800 do 18. 12. 2009 Týmy, které do 18. 12. 2009 neuhradí startovné, budou nahrazeny náhradníky!
13. Přihláška: Přihlášky do turnaje zasílejte nejpozději do 11. 12. 2009 na e-mail fbkvlasim@seznam.cz. V přihlášce uveďte: Název týmu, kontaktní osobu s udáním adresy, e-mailu, telefonu a mobilu, popř. další doplňující informace jako barvy dresů, web stránky apod.
14. Ubytování: V případě zájmu možnost zajistit ubytování v budově Sokolovny (po dohodě s pořadatelem).
15. Ceny: Vítěz turnaje obdrží pohár, ostatní družstva obdrží diplomy a další ceny. Dále bude vyhlášen nejužitečnější hráč a nejlepší brankář.
16. Ostatní informace: Každý účastník startuje na vlastní nebezpečí. Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za případné zranění hráčů v průběhu turnaje. Případné škody na zařízení haly nebo dalších společných prostor budou uhrazeny týmem, jenž škodu způsobil. Potvrzením přihlášky a uhrazením startovného každé družstvo souhlasí s podmínkami turnaje. Podmínkou jsou jednotné dresy (trika, „rozlišováky“) a vlastní florbalové vybavení (stačí hokejka a brankářské vybavení). Pravidla, rozlosované skupiny a herní řád budou vyvěšeny u vchodu do haly.
TĚŠÍME SE NA VAŠI ÚČAST! FBK SOKOL VLAŠIM
Has one comment to “Asi se po nás někomu stýská”
HALUZ CUP 3. ročník – propozice
1. Pořadatel: Florbalový klub Sokol Vlašim
2. Termín: Sobota 2. ledna 2010
3. Místo: Sokolovna Vlašim Sportovní 618, 258 01 Vlašim
4. Kontakt: e-mail: fbkvlasim@seznam.cz, Pavel Maršoun – 728 936 462
5. Hrací systém: Celkem 12 družstev, systémem 3+1 na hřišti s mantinely o rozměrech cca 22 x 13m. Základní skupiny: Týmy budou losem rozděleny do 3 skupin A, B a C po 4 družstvech, kde utkají se systémem každý s každým. Nejlepší dva týmy z každé základní skupiny postupují do dvou čtvrtfinálových D a E. Třetí a čtvrté týmy budou bojovat ve skupinách F a G o 6. – 12. místo. Utkání ve skupinách můžou skončit i nerozhodným výsledkem. O umístění ve všech skupinách rozhoduje: a) počet získaných bodů b) vzájemné utkání c) celkové skóre d) vyšší počet vstřelených branek ze všech zápasů e) los Play off: Čtvrtfinále – 2 skupiny D a E po 3 týmech opět systémem každý s každým. Nejlepší dva týmy z každé čtvrtfinálové skupiny postupují do semifinále. Třetí týmy ve skupině se utkají o konečné 5. místo. Semifinále – D1/E2 a E1/D2 vítězné týmy se utkají ve finále, poražení o konečné 3. místo. Semifinále, finále a další utkání o konečné umístění musí skončit vítězstvím jednoho ze soupeřů. Nerozhodne-li se v základní hrací době, utkání pokračuje sérií tří trestných střílení až do rozhodnutí.
6. Pravidla: Hraje se dle platných pravidel vydaných ČFBU.
7. Časy utkání: Všechny zápasy mimo finále se hrají 1 x 12 min., finále pak 1 x 20 min.
8. Rozhodčí: Utkání řídí 2 rozhodčí delegování klubem FBK Sokol Vlašim.
9. Protesty: Protesty řeší 2 členové organizačního týmu a oba rozhodčí ze zápasu. Protest smí být podán ihned po ukončení utkání proti vkladu 500 Kč a v případě zamítnutí propadá.
10. Občerstvení Občerstvení v průběhu celého turnaje zajištěno přímo v Sokolovně.(točené pivo, guláš, párky…)
11. Startovné: 800,- Kč – v případě neúčasti propadá!!!
12. Platby: Pouze na účet organizátorů turnaje: č. účtu: 000000-1133919023/0800 do 18. 12. 2009 Týmy, které do 18. 12. 2009 neuhradí startovné, budou nahrazeny náhradníky!
13. Přihláška: Přihlášky do turnaje zasílejte nejpozději do 11. 12. 2009 na e-mail fbkvlasim@seznam.cz. V přihlášce uveďte: Název týmu, kontaktní osobu s udáním adresy, e-mailu, telefonu a mobilu, popř. další doplňující informace jako barvy dresů, web stránky apod.
14. Ubytování: V případě zájmu možnost zajistit ubytování v budově Sokolovny (po dohodě s pořadatelem).
15. Ceny: Vítěz turnaje obdrží pohár, ostatní družstva obdrží diplomy a další ceny. Dále bude vyhlášen nejužitečnější hráč a nejlepší brankář.
16. Ostatní informace: Každý účastník startuje na vlastní nebezpečí. Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za případné zranění hráčů v průběhu turnaje. Případné škody na zařízení haly nebo dalších společných prostor budou uhrazeny týmem, jenž škodu způsobil. Potvrzením přihlášky a uhrazením startovného každé družstvo souhlasí s podmínkami turnaje. Podmínkou jsou jednotné dresy (trika, „rozlišováky“) a vlastní florbalové vybavení (stačí hokejka a brankářské vybavení). Pravidla, rozlosované skupiny a herní řád budou vyvěšeny u vchodu do haly.
TĚŠÍME SE NA VAŠI ÚČAST! FBK SOKOL VLAŠIM