Report z Chrast Cupu je na webu

Jeho obsah poodkryjte v rubrice Sezóna 09/10

Na konci článku najdete i odkaz na fotky. Bohužel jich je jen 10, protože jsme neměli foťák, tak jsem je drze stáhnul ze stránek Chvalburgu :oops: ale pšššššt

a stále platí výzva:
za turnaj ve Slatiňanech doneste Mártymu každý
200 Kč,-

Has one comment to “Report z Chrast Cupu je na webu”

You can leave a reply or Trackback this post.
  1. fbk sokol vlasm says: -#1

    HALUZ CUP 3. ročník – propozice

    1. Pořadatel:
    Florbalový klub Sokol Vlašim

    2. Termín:
    Sobota 2. ledna 2010

    3. Místo:
    Sokolovna Vlašim

    Sportovní 618, 258 01 Vlašim

    4. Kontakt:
    e-mail: fbkvlasim@seznam.czTato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

    Pavel Maršoun – 728 936 462

    5. Hrací systém:
    Celkem 12 družstev, systémem 3+1 na hřišti s mantinely o rozměrech cca 22 x 13m.

    Základní skupiny: Týmy budou losem rozděleny do 3 skupin A, B a C po 4 družstvech, kde utkají se systémem každý s každým. Nejlepší dva týmy z každé základní skupiny postupují do dvou čtvrtfinálových D a E. Třetí a čtvrté týmy budou bojovat ve skupinách F a G o 6. – 12. místo. Utkání ve skupinách můžou skončit i nerozhodným výsledkem.

    O umístění ve všech skupinách rozhoduje:

    a) počet získaných bodů

    b) vzájemné utkání

    c) celkové skóre

    d) vyšší počet vstřelených branek ze všech zápasů

    e) los

    Play off:
    Čtvrtfinále – 2 skupiny D a E po 3 týmech opět systémem každý s každým. Nejlepší dva týmy z každé čtvrtfinálové skupiny postupují do semifinále. Třetí týmy ve skupině se utkají o konečné 5. místo.

    Semifinále – D1/E2 a E1/D2 vítězné týmy se utkají ve finále, poražení o konečné 3. místo.

    Semifinále, finále a další utkání o konečné umístění musí skončit vítězstvím jednoho ze soupeřů. Nerozhodne-li se v základní hrací době, utkání pokračuje sérií tří trestných střílení až do rozhodnutí.

    6. Pravidla:
    Hraje se dle platných pravidel vydaných ČFBU.

    7. Časy utkání:
    Všechny zápasy mimo finále se hrají 1 x 12 min., finále pak 1 x 20 min.

    8. Rozhodčí:
    Utkání řídí 2 rozhodčí delegování klubem FBK Sokol Vlašim.

    9. Protesty:
    Protesty řeší 2 členové organizačního týmu a oba rozhodčí ze zápasu. Protest smí být podán ihned po ukončení utkání proti vkladu 500 Kč a v případě zamítnutí propadá.

    10. Občerstvení
    Občerstvení v průběhu celého turnaje zajištěno přímo v Sokolovně.(točené pivo, guláš, párky…)

    11. Startovné:
    800,- Kč – v případě neúčasti propadá!!!

    12. Platby:
    Pouze na účet organizátorů turnaje:

    č. účtu: 000000-1133919023/0800

    do 18. 12. 2009

    Týmy, které do 18. 12. 2009 neuhradí startovné, budou nahrazeny náhradníky!

    13. Přihláška:
    Přihlášky do turnaje zasílejte nejpozději do 11. 12. 2009 na e-mail fbkvlasim@seznam.czTato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

    V přihlášce uveďte: Název týmu, kontaktní osobu s udáním adresy, e-mailu, telefonu a mobilu, popř. další doplňující informace jako barvy dresů, web stránky apod.

    14. Ubytování:
    V případě zájmu možnost zajistit ubytování v budově Sokolovny (po dohodě s pořadatelem).

    15. Ceny:
    Vítěz turnaje obdrží pohár, ostatní družstva obdrží diplomy a další ceny. Dále bude vyhlášen nejužitečnější hráč a nejlepší brankář.

    16. Ostatní informace:
    Každý účastník startuje na vlastní nebezpečí. Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za případné zranění hráčů v průběhu turnaje.

    Případné škody na zařízení haly nebo dalších společných prostor budou uhrazeny týmem, jenž škodu způsobil.

    Potvrzením přihlášky a uhrazením startovného každé družstvo souhlasí s podmínkami turnaje. Podmínkou jsou jednotné dresy (trika, „rozlišováky“) a vlastní florbalové vybavení (stačí hokejka a brankářské vybavení).
    Pravidla, rozlosované skupiny a herní řád budou vyvěšeny u vchodu do haly.


    TĚŠÍME SE NA VAŠI ÚČAST!

    FBK SOKOL VLAŠIM

Write a Reply or Comment

Your email address will not be published.

TOP